Ile miejsca wymaga budowa parku trampolin (Jump Arena)?

Minimalna wielkość pomieszczenia to 500m2 a sugerowana wielkość 1000-2000m2 lub więcej, aby zapewnić optymalne doświadczenie dla swoich klientów oraz zwrot finansowy dla inwestora. Mniejsze parki są także finansowo opłacalne, ale ich rentowność jest proporcjonalnie mniejsza, Trampoliny w obiektach na świecie zajmują od 50% do 65% swojej całkowitej powierzchni użytkowej reszta obiektu to kawiarnia, szatnie, zaplecza, sanitariaty, inna rozrywka np. dla młodszych dzieci.

 

Jaka wysoka powinna być hala parku trampolin?

Zalecamy minimalną wysokość od podłogi do najniższej części dachu 5,5m optymalnie 6m i więcej. Przy wyborze budynku dla jump arena należy wziąć pod uwagę oświetlenie i klimatyzację, które mogą zajmować miejsca pod zadaszeniem oraz wysokość stelażu trampolin od podłogi.

 

Jaki jest koszt budowy parku?

Przygotowanie kosztorysu dla parku trampolin obejmuje wycenę różnych jego elementów np: chodniki, schody, basen, wypełnienie basenu, trampoliny standardowe, trampoliny długie oraz inne elementy wyposażenia w zależności od projektu zagospodarowania. Po sporządzeniu wstępnego szkicu 2D jesteśmy w stanie podać średnią cenę m2. Poszczególne elementy są w cenie od 650-1200 zł m2, więc średnia jest zwykle między tymi kwotami (dla standardowej specyfikacji) i zależy od kombinacji urządzeń, które wybierzesz i układu. Mały park trampolin o powierzchni konstrukcji 450 m2 może kosztować 320- 380 tys. +VAT. Jednak należy to przyjąć jako wytyczne do budżetu – istnieje wiele zmiennych i nasza metodologia kalkulacji kosztów jest znacznie bardziej szczegółowa i dokładna niż prosta cena za metr kwadratowy, więc prosimy o kontakt telefoniczny w celu omówienia projektu i uzyskanie dokładnej kalkulacji kosztów. Tel 504009109

 

Jak długo trzeba czekać na urządzenia do parku?

Od  formalnego zatwierdzenia ostatecznej wersji projektu ( UMOWA) budowa urządzeń zajmuję ok 2-3 miesiące. Wykonujemy wszystko we własnych halach produkcyjnych na Śląsku, dlatego istnieje możliwość wykonania konstrukcji z opóźnionym terminem montażu w lokalu klienta. Następnie nasz zespól prowadzi instalacje urządzenia w lokalu trwa to zazwyczaj ok 14 dni, przy mniejszych powierzchniach krócej.

 

Jak rozpocząć współpracę z TPS?

Najlepszym sposobem na rozpoczęcie współpracy jest spotkanie, na którym przedstawimy nasze możliwości oraz materiały na których  pracujemy. Należy przygotować zwymiarowane plany budynku, na tej podstawie nasz projektant może opracować układ 2D oparciu o Państwa sugestie lub wykorzystując własne doświadczenia.

 

Czy projekt jest odpłatny?

Układ 2D w postaci szkicu wraz z opisem proponowanych elementów jest bezpłatny. Po zaakceptowaniu układu 2D obiektu, na podstawie zlecenia przygotujemy wizualizację 3D wraz z szczegółowym kosztorysem. Warto zaznaczyć, że koszt projektu 3D zostanie wliczony w cenę parku trampolin, jeżeli klient będzie budował swój obiekt z TPS. Przed zainwestowaniem znacznej sumy w park trampolin zalecamy odwiedzić nasze biuro, aby zobaczyć nasze projekty i materiały. Oferujemy także szeroką gamę innych urządzeń rekreacyjnych: ścianki wspinaczkowe, siatki wspinaczkowe, maty gimnastyczne oraz proponujemy usługi stolarskie z zakresu budowy szatni, baru, recepcji itp.

 

Co z gwarancją?

Nasza firma istnieje już od kilkunastu lat. Jesteśmy wiodącym producentem urządzeń rekreacyjnych w tym sal zabaw. Wieloletnie oświadczenie w budowie konstrukcji rekreacyjnych  jest najlepszą gwarancją jakości wykonania, serwisu gwarancyjnego oraz bezpieczeństwa. Gwarancji produktów wchodzących w skład parku trampolin obejmuje okres od 12 miesięcy do 5 lat w zależności od elementu.

 

Czy otrzymam części zamienne?

Każdy zbudowany przez TPS park trampolinowy wyposażamy w mały magazyn części zamiennych – standardowe maty, sprężyny, PCV i klej do wszelkich drobnych napraw. Wszystkie części zamienne posiadamy w swojej fabryce i są dostępne dla naszych klientów od ręki.

 

Czy sam mogę wybrać kolorystykę?

Nasi projektanci zaoferują szeroką gamę kolorystyczną materiałów, aby wyróżnić Waszą markę i styl, biorąc pod uwagę Państwa oczekiwania.

 

Co sprawia, że TPSystem różni się od innych systemów?

TPS współpracuje z jednostkami certyfikującymi od wielu lat, przestrzegamy obowiązujących w Europie norm bezpieczeństwa. Obserwujemy rynki, w tym przede wszystkim najbardziej dojrzały w zakresie rekreacji rynek amerykański oraz standardy określone przez ASTM, wdrażamy do swojej produkcji najnowsze wymagania w zakresie produktu i stosujemy innowacyjne rozwiązania. Nasze urządzenie jest produkowane w Polsce, przez grupę specjalistów pod nadzorem rzeczoznawców z branży.

 

Jakie są warunki płatności?

50% zaliczki w celu rozpoczęcia produkcji, 45% kosztu podczas instalacji, tak aby przed zakończeniem instalacji opłacone było 95% wartości przedmiotu. Płatność końcowa 5% po zakończeniu montażu i przekazaniu dokumentacji producenta. Jeśli interesują Państwa dodatkowe możliwości kredytowe, możemy zaoferować sprawdzone finansowanie z leasingu lub w szczególne warunki kredytowania.